domingo, 15 de mayo de 2016

Que significa Galiza para min?


Despois deste curso tan diferente, tan a prisas, tan agobiante...todo remata, e polo menos na miña opinión despois desta materia chamada Historia de Galiza, a miña visión desta Terra cambiou.

Durante estes meses aprendimos moitas cousas, dende os celtas e os castros, pasando pola historia das nosas familias, ata a transición á democracia e imaxinando futuros para á nosa Terra.

Galiza non sigfica unha soa cousa, Galiza é fogar, sentimento, familia, beleza, natureza, amizade, verde, auga, morriña...

Despois duns sete meses de traballo facendo entradas neste blog, todo remata, e cada unha das palabras que para min definen Galiza teñen signficados moi diferentes. Recordo que ao comezo do curso o profe mandounos facer a todos unha redacción sobre este mesmo tema na que eu dicía que Galiza é o meu fogar no que me gustaría facer a miña vida e tamén que é un lugar do que podes chegar a namorarte cando comezas a coñecer todos os seus pequenos pobos e lugares. Agora, sete meses despois, a miña opinión non cambiou, pero creo que penso con máis criterio o que creo de Galiza, ou esa é a sensación que eu teño.

Galiza é o meu fogar, igual que ao comezo do curso continúo pensando que este sitio é onde eu quero formar a miña vida e continuar vivindo, e é un sentimento porque a verdade, cando comezas a coñecer a súa historia e a coñecer todos os seus pequenos recunchos cheos de maxia da de verdade fan sentir case a calquera...

Galiza é natureza, verde e auga, todos os seus ríos, praias e montes son especiais, non son atopables en ningún outro lugar e de seguro que se chegas a sentir algo que non poderás comparar a ningún outro lugar.

Galiza é amizade e familia. Supoño que isto pensoo por ser galega, e quizais se fose doutro lugar pensaría o mesmo dese outro lugar, pero non sei se encontraría xente coma a de aquí en calquera parte, xente da que espero non perder contacto e que todo continúe así, ademais de que agora, grazas a esta materia, puiden coñecer e rememorar moitas historias relacionadas coa miña familia e coas miñas raíces, non unicamente as que están nas entradas deste blog, senón moitísimas outras que quedan en familia e que espero sinceramente que pasen de xeración en xeración.

Por último pero non menos importante, Galiza significa morriña, porque morriña é unha palabra que non ten un sinónimo en castelán e supoño que tampouco noutros idiomas, polo menos non ten outro sinónimo exacto, o único que sei e que cando paso moito tempo sen estar en Galiza, morriña é o que sinto, e seguramente a quen non sexa de aquí pero quede prendido de toda a beleza deste lugar vaille pasar o mesmo.

Dito todo isto, creo que queda clara a miña visión de Galiza e dou por rematada a materia, o curso, e como non, unha etapa de seis anos neste instituto, a que teño moi claro que vou lembrar sempre con moi bos recordos.






E xa remato...non sei vós, pero eu realmente atopo maxia nestas fotografías.























No hay comentarios:

Publicar un comentario